למה עורך דין צריך כרטיס ביקור דיגיטלי עכשיו?

למה עורך דין צריך כרטיס ביקור דיגיטלי עכשיו?

עורכי דין הם אנשים סופר עסוקים, שלא תמיד יכולים לתת מענה טלפוני. אז מי ייתן מענה עבורם כשזה קורה? כאן נכנס תפקידו של הכרטיס הביקור הדיגיטלי.

 

עורכי דין לא יכולים להיות זמינים 24/7. יש להם המון על הראש. פגישות עם לקוחות, דיונים בבתי משפט, מחקרי ראיות בהן הם לא יכולים להסיט את המבט מערימת הקלסרים שמולם, ועוד. אז מה יעשו הלקוחות שמתקשרים בזמנים האלה? יצפו בכרטיס הביקור הדיגיטלי כמובן.

 

החלום של כל אמא

 

בעבר זה היה רופא, אחר כך טייס, ובעשורים האחרונים, חלומה של כל אם (נו טוב, לפחות של חלקן הלא מבוטל) הוא שבנה יהיה עורך דין מצליח. עורך דין צמרת כזה שמופיע בחדשות ומגן בחירוף נפש על לקוחותיו (החפים מפשע כמובן).

 

כדי להגיע למעמד כזה, עורך הדין צריך קודם כל ללמוד 3 שנים באוניברסיטה או במכללה טובה, לעשות שנת סטאז׳, ללמוד לבחינות הלשכה (ולעבור אותן…) ואז כנראה להתחיל לחפש עבודה, במקרה הטוב – כעורך דין זוטר באיזה משרד בתחום שבו הוא מעוניין להתקדם.

 

זה יכול לקחת המון שנים, אבל בסופו של דבר, עורך הדין מסוגל להגיע למצב בו הוא מספיק מנוסה ומשופשף כדי לפתוח משרד ולהתחיל לגייס לקוחות בעצמו. 

 

כשזה קורה, הוא צריך לפרסם ו… לענות לשיחות ולקבוע פגישות.

 

אבל העורך דין עסוק

 

רק מה קורה כשהוא עסוק מידי מכדי לענות לכל שיחה? יש הרי המון סיטואציות בהן לעורך הדין אין סיכוי לענות. זה יכול להיות במהלך פגישה חשובה עם לקוחות, בדיון בבית משפט, ובעבודה שוטפת המצריכה ריכוז גבוה.

 

כאן נכנס לפעולה הכרטיס הביקור הדיגיטלי: הוא יכול להישלח באין מענה למי שמתקשר לעורך הדין, ואז הכל יותר פשוט: הלקוח הפוטנציאלי מקבל הודעה עם הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי ולבינתיים מתחיל להבין מי עורך הדין שנמצא מולו, מהם ההישגים שלו, מה הלקוחות אומרים עליו, ואפילו מהי כתובת דף הפייסבוק שלו והאתר/הבלוג בו הוא כותב. 

 

לכן כשמחפשים כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין – חשוב לבדוק שהאופציה הזו קיימת.

 

לחזור בזמן שלך

 

כל בעל עסק, ובטח גם עורך דין, כבר יעדיף לחזור ללקוח בזמן שלו, אחרי שהוא התפנה לגמרי, וכשהוא יכול להיות בפוקוס מקסימלי עם הלקוח הפוטנציאלי.